A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2011. február 10., csütörtök

Januári Slalom

ugye lejjebb írtam,hogy kaptam szlalomot,de csak 11 rudas volt.Namost.Januárba belekerült a 12. rúd is.
És már az nap levideóztam,de elvesztek a videók, és most jöttem rá hogy már a gépen vannak,és hosszas kutatás után megtaláltam Őket :D
Íme az eredmény:  Lénát,mint mondtam összeszedtem elég szépen,itt mutatkozik is :)
Cleonak a második 12 rudas "edzése" volt. (L)



4 megjegyzés:

  1. Léna (L) Nagyon durván pörög :)

    VálaszTörlés
  2. isteneeem! annyira jó látni Lénit *.* emlékszem az első szlalomos viditekre... mintha 2 különbötő kutya lenne! *-* és nyár óta is hatalmasat fejlődött!!! ♥

    VálaszTörlés
  3. Hello! Nagyon ügyik vagytok szlalomba. Én nemrégóta olvasom a blogot ezért azt szeretném kérdezni hogy mennyi ideje tanítod a kutyuknak a szlalomot ésm iylen módszerrel kezdtél bele?

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Lénának 1,5 éve.Amióta elkezdtünk agilityre járni.Cleonak meg pár hónapja.
    Mivel én,mikor elkezdtem Lénával nem voltam annyira tapasztalt mint most.Így ővele semmi tanszlalom meg semmi... ővele egyszerűen csak "ki be" módszerrel :D juti az orr előtt és a kezem után ment.
    Cleonak mikor megvolt ez a szlalomom akkor kezdtem el. Kettészedtem, és közepén át futtattam... egyre közelebb és közelebb míg annyira közel nem voltak a rudak hogy muszáj volt neki "cikk-cakk"-ba menni.Mikor már teljesen összeraktam a szlalomot akkor neki is még az orra elé tettem a jutit.
    Bár ez szerintem kuty természetétől függ...meg persze mindenkinek más a tanítási módszere. Csajaimnak ez a tanulási módszer jött be. :)
    Remélem neked is sikerülni fog
    UI: köszönöm hogy olvasod a blogom :)

    VálaszTörlés