A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2011. április 23., szombat

TordasZoo Húsvét Kupa

Voltunk ma Gyúrón Húsvét kupán.
Csapatot 3-an képviseltük ezen a versenyen.Kriszti, Jenni és Én. :D
Kezdők jártak először pályát,és futották le.
Következtünk mi.
Nagyon tetszett a pálya. Futós volt. Nem kellett sehol váltani ( legalább is nekem nem : D)  Léna nagyon gyors volt. Ennek hamar következménye lett. A palánkra olyan lendülettel futott fel h lefele szinte esett... rádobbantott de lecsúszott. és megijedt és kirohant a pályáról.Megállt az ajtóban és várta hogy szóljak neki.. behívtam és folytattuk tovább.. ( persze már kizártak ) szlalomja olyan gyönyörű volt... fúú :)) pattogott a csaj...
Kizárást eltekintve,nekünk eddigi legjobb A1-es futamunk volt.  :))
Open Jumpingunkat már kevésbé lehetett jónak nevezni.Eleve utolsónak indultunk, fáradtak is voltunk és ugye én is beteg vagyok így nem vártam sokat csajtól sem.Már mikor oda álltunk a pálya szélére, láttam rajta hogy szét van esve. Nem figyelt rám, kifelé bámulgatott. Megugrottuk az első akadályt, túl későn szóltam neki,így ott is kirohant, de már nem hívtam vissza.Nem láttam már értelmét,hogy lefussuk az OJ-t.Fáradtak voltunk mind ketten.
A futamok között kivittük a tóra kutyákat fürdetni. :D olyan aranyosak voltak. :D
Nagyon elégedett vagyok Lénával.Ügyes voltál Csajóca :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése