A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2011. augusztus 12., péntek

nagyon sok minden hianyzik

Gyorben vagyok, csajok nelkul... amerikai a gep igy nincs ekezet... 6 nap mulva jonnek ertem anyaek de akkor mar Gonyure, hozzak fel Lenat es Mayat.(: megyunk Dunara furdeni, setalni... hazafele pedig Gyor fele megyunk haza es megallunk a parkoknal, bemegyunk freesnapfba... (: Mayanak kell vennem nyakorvet.

Hazaerunk, goz erovel gyakorlunk ugyanis 2 het mulva K9 kupa. :DD   most ugy dontottem, hogy nem a hibatlan futam fog elottem lebegni hanem az hogy felporgessem Lenat es megnezni mik a hibai... (:   Remelem ilyen technikaval sikerul gyorsabban fejlodni, mert mar nem tudok mit kitalalni...
Oktober 16.an megyunk KRAFT IV.re...ide azert akarok menni mert Mayanak akarok egy utolso versenyt.


Anyatol kaptam beszamolokat,hogy a Maya addig nem engedi lefekudni anyamat amig nem ordoglabdazik vele. :DDD   namost.. mivel ennyire rakapott a labdara megprobalom krafton ordoglasztival felporgetni :D haaatha :DD
Meg este bemegy a szobamba felfekszik a foteljara,ejfelkor pedig anyamek labahoz fekszik :D olyanaranyos :D

3 megjegyzés: