A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. február 10., szerda

Egy átlagos nap

Átlagos nap volt.Hazajöttem a suliból,megcsináltam a házit.... : D     Gépeztem egy kicsit és kimentem a csajokhoz....Mivel Cleo tüzel sétálni nem akarom kivinni,Lénát egyedül meg nem szeretem kivinni,így itthon agilityztünk egy kicsit,mert már elvonási tüneteim vannak.Ezen a héten nem is mennénk sehogy,de nem is lesz edzés, mert a csapat megy a Tordas-ra,így a következő héten megpróbálok eljutni,mert már nagyon hiányzik a csapat is meg a pálya is.Mivel a barátném beteg a suliba ezért csöndes az osztály :D   egyedül meg nem jó.Az osztályba meg a többi lány csöndes velünk ellentétben.Így nagyon unalmas lesz ez az egy hét  :(   Holnap táncpróba lesz ,Szombaton tánc fellépés és vasárnap akarok Lénának egy szülinapi bulit tartani,mert kedden lesz 2 éves,de anyáék kitalálták hogy Mohácsra akarunk  menni :S  és én nem akarok....én bulizni akarok végre de nem ...menni kell....most imádkozom,hogy essen egy kicsi hó,mert nagyon akarom ezt a bulit, mert kicsit ki akarok kapcsolódni,ez az egy hét nagyon rázós volt.Nagyon várom a következő hetet,mert ez katasztrófa volt,doga-doga hátán,és a nyelvtanomat nagyon elcsesztem,és most javítani akarok,mert nem lenne jó szájízem ha rontanék a bizimen,mert mindent megkapok és megtesznek értem a szüleim.Ma kaptam töriből egy 5-t szóval hála abból megvagyok....Ebben a hétben totálisan elfáradtam,de majd szombaton Kiflivel kihozzuk magunkból hülyeséget. :D 

Na írtam nektek egy egész regényt...most megyek mert KO vagyok....
Sziasztok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése