A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. február 17., szerda

Napom

Ez a nap...pfú,szörnyű volt.   -.-"     Ma Kazincy nem volt a legjobb,az olvasás közepette megfálydult a fogam  -.-"   így alig tudtam beszélni.Negyed 2-kor elmentem, fél 4-kor hazajöttem de úgy mint egy holt részeg.Lefeküdtem de aludni nem tudtam,pont jöttek a mamáék. -.-"   Itt voltak fél 6-ig.Elmentek,de anya ide szól,hogy kéne mennem Boglárra.Most értem haza.A táskám a sarokba ahol ledobtam semmit nem fogok csinálni.Mivel az O.f-ünk beteg nem lesz német,nem tudom mi lesz az eslő óra.Totál kiürült az agyam,alig várom a hétvégét,kicsit végre kikapcsolódhatok.Pénteken  hajnalig hülyülni fogunk.Szombaton alszok.Vasárnap pedig reggel hatkor kelek,hogy edzésre oda érjünk.Most megyek tv-ni.
                                                                                 Sziasztook!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése