A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. április 4., vasárnap

Túra

Hűű, hol is kezdjem.Szóval április 3. Végre....a  várva várt nap...Mancs túúúúraaa.... Na....fél 1 fele  már  kimentünk a gyülekező  helyre.1 órát kellett várni az utolsó emberre mert el kellett szaladnia valahova.Telefonon végig értekeztünk,de végre valahára ide ért.Elindultunk, 1 óra séta után már megálltunk mert nagyon meleg volt! Mindenki elengedte a kutyát (kivéve 2-3-an) és a kutyák, mint valami gepárdok futkostak.Én is elengedtem az egész túrán mind a kettőt és egyik se  ment el ....csodálkoztam is. Léna vagy előttem rohangál vagy mellettem....Cleo az vagy legesleghátul volt a többieknél vagy oldalt a Kellyvel futkároztak. 3-szor álltunk meg.A legutolsó az a Kertész-Tó volt.Buksi,Kelly,Amy,Léna fogták magukat és beletrappoltak.Annyira beindultak a víztől,hogy így 4-en rohangáltak be a nádasba ki a nádasból.Ez után az én elmés kutyám ( Léna) belefutott egy tüskével teli bokorba és a szeme fölött 1 cm-rel beleált egy jókora tüske...most képzelhetitek hogy ha 1 centivel lejjebb áll bele! :S  Odahívtam, letöröltem neki a vért de nem állt ám meg, nem,miért is ....  x)  ment és futott tovább....Hazaértünk, Eszti és Kelly még átjöttek, és még az udvarba is rohangáltak.Hazavittük Őket , és most a Csajok alszanak x)


          Bocsi,hogy 4-én írtam meg de hulla fáradt voltam tegnap x) Vegyétek úgy mintha harmadika lenne x)










9 kutyus volt jelen







Amy










Léna Fürdik x)













Kelly és Folti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése