A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. szeptember 20., hétfő

Változás

Ma gyakoroltam kicsit Csajokkal... eszméletlenek.
Lénával szlalomozok már régóta.Pontos.nem megy ki a rudak közül már akkor sem mikor én megállok vagy Ő előrébb van.
Cleo, csodálatos kutya.Gyors,pontos és mellette figyel is. Letettem 3 aksit egymás mellé.( karika,kúszó,ugró) és ha azt mondtam kúúúúszik akkor kúszott és nem ment át a másik aksira.
Maya a napokban elképesztően gyors lett. Könnyen motiválhatom,figyel....
Olyanok mintha valaki kicserélte volna Őket.Lénával készülünk a következő versenyre. :)

Cleot minden nap egy 10 percre beültetem a kocsiba hogy szokja meg.Amikor kinyitom az ajtót már nagy ívben elkerüli,de ha hívom máááár egyedül beül.NEM remeg, és már kezd mászlálni és szaglászni az ülésen.Remélem, hamarosan már semmigond nem lesz. :)) 

3 megjegyzés: