A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. szeptember 1., szerda

Itthoni hopiii

Hazajöttem suliból,bekötöttem a könyveim és kimentem kutyázni, hiába fagytam széjjel,akkor is annyira jó volt *.*
Maya mot szétt volt esve,de a touch-ot gyakoroltunk és nagyon jól megy már..no meg a szlalom....Vihii...... *.*  Maya rájött :D követi a kezem,és úgy úúúúgrááál *.*
Cleonak most kezdem igazán úgy tanítani hogy értse is :D
Éééés. a nap fénypontja nálam Léna volt *.*  Hihhetetlen hogy napról.-napra változik*.* úgy futott hogy nem tudtam utolérni :D persze nem gyorsabban mint Cleo DE!!! hihhetetlen volt ilyen gyorsnak és pontosnak látni *.*
Na,és ha már felpörgött gondoltam megpróbáljuk a szlalomot......Leesett az állam mikor a szlalomrudak kiestek a földből annyira tepert benne.....úgy ugrál hogy nem pároslábon,hanem úgy hogy az egyik lábát felemelte és úúgy futott,rohant  *.*

2 megjegyzés:

  1. Kitartás meghozza gyümölcsét!!!!!!! (L) Olyan jó ezt olvasni csajszim !!! Keveset gyakorolj velük otthon, mikor látod, hogy a legjobbak akkor hagyd abba és nagy dicséret plusz játék ;)

    VálaszTörlés
  2. ;)))
    Annyira büszke vagyok Rájuk (L)

    VálaszTörlés