A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. augusztus 29., vasárnap

Haladás!!!!!!!!!

Ma mivel Én nem voltam itthon és anya végzett a munkával,gondolt egyet beültette a két csajócát a kocsiba és elvitte Őket kocsikázni, ugye hogy Cleo jobban szokja a szitut.
Ugye pont összefutottam Vele mikor ment hazafelé.Megállítottam és megkéreztem,hogy mi volt.Elmondta,hogy beültette a kocsiba,beszélt hozzá és megdicsérte.Nagyon remegett szegényem,megint egy kis dícséret.Elindultak és SEMMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nem nyáladzott nem remegtt,kibámult az ablakon.Annyira büszke vagyok Rá!!!
Amikor beszéltem anyával Lénát kiszedtem a kocsiból,ott maradt Velem és a fiúkkal akikkel voltam.Cleot hazavitettem hogy igyon és egyen.
Nagyon büszke vagyok Rá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. jeee!!!!!!
    Remélem összejön az, hogy mehessetek agilityzni ♥ Cleo is fantasztikus kutya! és tuti meg fogja szokni, szépen, lassan!!! ♥

    VálaszTörlés