A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. augusztus 28., szombat

Vége a nyárnak!

A mai időjárás nagyon pocsék volt.Már hajnali 1-kor leesett az ég és egész nap csak esett.Tiszta sár,víz volt minden.Mikor kicsit csillapodott az idő,kimentem megmozgatni Lányokat.
Léna...hát semmi.még mindig semmi.Nagyon nehezen lehet motiválni,makacs,nagyon rossz napja van.
Maya *.* Hihetetlen.El sem hiszem hogy pár hét alatt ennyit fejlődött.Vagy csak én nem fedeztem fel előbb a tehetségét? nem tudom. Hihheetlen  a Lány.Minden szögből bele tudom küldeni a kúszóba, és akár milyen szögből előre tudom küldeni.
Cleo...Fáj a szívem érte. Anya ma végignézte az Ő " edzését".Le fogom videózni hogy itthon mit művel. CSODÁS kutya.Kár ilyen tehetséget elpazarolni.De ez az én szerencsém :((( NEM tudom utolérni,annyira fut.Kúszót arrébb viszi annyira száguld benne.2 akadállyal előre küldöm és akár hogy van hajlítva megugorja.Annyira kár érte :(((
De igen én mindig egy szerencsés ember vagyok és az leszek is :((

2 megjegyzés:

  1. Nem lehet minden tökéletes sajnos :( A videót várjuk nagyon kiváncsiak vagyunk ;-)
    Maya: a név kötelez még mindig azt mondom :DDDDD <3 Nagyon jófej kutya, igazi egyéniség!

    VálaszTörlés
  2. :DDDD Igen :DDD Maya <3 Nemsoká neki esek a KASE vidiknek :DD

    VálaszTörlés