A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. augusztus 21., szombat

II.KASE kupa

Tegnap volt a II.KASE háziverseny. Nagyon jól megszervezett és hangulat teljes verseny volt :) Köszönjük Vikkancs :)
Először a mini zsengék kerültek pályára köztük Én és Maya.Nagyon kíváncsi voltam rá hogy mit csinál.7 hónapja nem voltunk edzésen.De  nagyon nagyon adrenalin áramlott át rajtam mikor átugrotta az első akadályt.Agility futammal kezdtünk.Itt 6. helyen végeztünk.A pallóra simán felszáguldott.BELEZÓNÁZOTT. Nagyon csodálkoztam .
Utána Kezdők.
Mi következtünk Lénával.
Nagyon szép hibátlan futammal 4. helyen zártuk az agility pályát.
Utána a versenyző kategória és megint a zsengék.
Jöttünk Mayával.
Itt már annyira nem hergelte a virsli és nem volt valami gyors de nem vártam el tőle.Hibátlan futam jött össze csak időhiba.Itt 6.-ak lettünk ;)
Lénával 1 megtagival mentünk végig a pályán.5 helyen zártunk :)))

Eredményhirdetéskor Lénával megkaptuk a Legkitartóbb Páros címet.
Mayával pedig a Legígéretesebb Tehetség kategóriában 3. helyezést hoztuk el.
Nagyon büszke vagyok Csajokra.

A képet telefonnal csináltam így a minőség egyenlő a 0-val.De egyenlőre jó lesz :P

( Bal oldalon a kettő kicsi oklevél és az érem Mayáé, jobb oldalon pedig Léna oklevelei )
Lesz majd egy kép ahol közösen vagyunk a Díjakkal csak akadtak fennakadások a  gépemmel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése