A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. augusztus 4., szerda

Új fotógép

Már Rogz Kupa előtt megkaptam a fényképező gépemet, de elfelejtettem leírni  és mivel most ránéztem eszembe jutott :D

Szóval itt van Ő:

Fujifilm Finepix S1600:

 15x Optical Zoom
12.2 MegaPixels

Nagyon szeretem,nagyon jó kis masina :D Szép képeket csinál (L)Mozgó képeket is szépen csinál, nagyon ritka az amikor elhomályosodik a kép.Bár én velem az a baj hogy hamar elveszem a kezem és akkor behomályosul.Nem várom meg még teljesen " kész a kép" hanem leveszem a kezem :S de még dolgozom rajta és megpróbálom a beállításokat is az adott témához megfelelően beállítani ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése