A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. november 28., vasárnap

Első hó

Megjött az első hó.Szerintem az emberek nagy része,várta már.Hát én nem,de csajok annál inkább :)
Egész este esett,megmértem ( :D ) 1,5cm-es pelyhekben esett.Reggelre több mint 5 cm-es hótakaró borította az udvart. Csajok persze fürödtek,ugráltak benne. Mayát félig teljesen ellepte :D.Egy csomó fénykép készült.(egy-két ízelítőt mutatok :))  )
És ma,kimentem hozzájuk,mert eszembe jutott a Téli DD parádé,és a vidiben szeretnék havat :P. És amíg teljesen el nem olvad.Így ma megcsináltam a vidiket,de megszakítottam a "felvételt",mert észre vettem valamit,amikor Cleoval DD-ztem.A hátsó lába és a hasa,tiszta piros,és a hóna alatt is van már egy kicsi foltba.Persze rohantam be,anyáék megnézték,befujtuk försztel ( nem tudom hogy kell leírni),és holnap megyünk állatorvoshoz.Nem tudom,hogy mi lehet,allergia,gyulladás,vagy nem tudom...de nagyon csúnya,és ahogyan nézem egyre nagyobb a folt. :'( Remélem nem lesz komolyabb baja :'( Nem szeretném ha még Ővele is lenne valami. :((

És, ízelítő a tegnapi képekből:


2 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó lett ezzel a densinggel a blogod.a videón Cleo h erőlködik :)nálatok már hó is van :Pnálunk semmi :(

    VálaszTörlés
  2. Hehe :D Köszi :D
    Hát Cleo Lénához pite :D
    Nálunk 6 cm-es volt. DE már olvad :DDDD

    VálaszTörlés