A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2011. június 8., szerda


Összekapartam  Csajokat. Legalábbis Lénát nagyon.:)
Anya nagyon sokat segített,mert ugye van egy fóbiánk, amit próbálunk leküzdeni,kisebb nagyobb sikerekkel. Léna "mindig" kirohangált versenyeken a pályáról.Gondolt egyet,kimegy és jön vissza. Anyával közösen összefogtunk és rágyúrtunk a témára. Mivel nincsenek itthon az akadályaim, lellére meg nem tudtunk sehogy megoldani a kijutást, ezért itthon összetákoltam egy ugrót.1 virágot kerültettem meg egy fát. és egy karika volt kirakva.Anya leguggolt a "pálya" szélére.Cleot és Mayát odahívta,és elkezdett hozzájuk  úgy beszélni hogy  a mondatba belerakta a Léna nevét.
Na igen. Hiába pörgött, hiába figyelt rám előtte, fogta magát és odament anyához. Mondtam anyának h ne szóljon hozzá és ne is érjen hozzá. mintha ott se lenne.
Visszahívtam,szépen vissza is jött.itt ezért megdicsértem.
Ezt még 3x eljátszottuk.
Leültettem az aksi elé. "marad" vezényszóval eljöttem mellőle.
Anya közben mondogatta Léna nevét.Meg ilyen bögyögős hangon beszélt Cleoékhoz :D
Léna nem mozdult.Engem nézett. Leraktam a kezem és szóltam h " Hopp" ....Elindult. Nem nézett anyára.Megkerültetettem a virágot.És a karikához anya és a csajok mellett kellett elmenni....
Nem ment oda, megugrattam Vele a karikát és nem vittem tovább.. nagy jutalom nagy dícséret.Játszottam Vele utána.Nem is vittem aznap többet. :)
Mayámról nincs mit mondanom. :D Talajradar :D Itthon nagyon szépen megállja a helyét. Figyel. motiválható.mindent megcsinál amit kérek. Szuper eb. 
Szombaton verseny. :) 
Léna és Maya is jönnek. Maya természetesen kezdőbe.Első hivatalos verseny. 
Megkaptam a startlistát is.
Léna:
 Open futamok ( 2): 45. 
A1: 7. ( ez nagyon tetszik :D)
Maya:
Mind kettő futamban 1. :/  :D
Nagyon tessék szurkolni. :)))

2 megjegyzés:

  1. Tök jó hogy igy összedolgoztatok, kiváncsi vagyok a szombatra de szerintem ne lesz probléma :) Majd futam előtt is csináljatok ilyeneket, pálya mellett miközben vártok a sorotokra :)

    VálaszTörlés
  2. meglesz :D
    Hát.. :D énis kiváncsi leszek :'DD
    Nemtudom mit fogunk produkálni ilyen melegbe Lénával. Mayának meg mindenképp szokni kell még ezt a szitut.. :D

    VálaszTörlés