A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2011. december 7., szerda

2011.November 12. Dog-Dancing bemutató

Novemberben túl estünk életünk első 'komolyabb' Dog-dancing bemutatóján Mayával...
Ugyanis, meghívtak minket az országos galambkiállításra Balatonlellére, hogy tartsunk egy kisebb fajta bemutatót.
Éltünk a lehetőséggel. miért is ne ?:)  próba szerencse :D
Rengeteget gyakoroltunk rá, próbálgattam különböző kűröket. De én hiába gyakorlok be egy jó kürt, másnapra elfelejtem, és alapból sem vagyok az a nagyon jó koreográfus.. :$
Így maradtam a rögtönzésnél ,  amiből egy nagyon jó kis bemutató sült ki (:
szép számmal eljöttek, és nagyon nagy örömmel töltött el hogy ennyien kiváncsiak voltak ránk.. (:
Maya teljesen rám koncentrált, nem zavarták a külső zajok, a zene közelsége és a gyerekek sem...
Nagyon büszke voltam rá. (:
Benne voltunk a LelleTvben is... (:  az én videóm az előző bejegyzésben is lehet olvasni, a youtube miatt nem került fel, de a Tvbe bekerült összevágott 'anyagot' megkaptam. (:



Bemutató után lementünk a Balatonra....(: Maya végig szabadon, póráz nélkül volt. Futkosott, elég messze elengedtem magamtól, de egy hívásra jött is vissza. Összefutottunk pár kutyással, kutyák nagyon jól elvoltak Maya is szivesen ismerkedett..
Egy két 'nézőnkkel' összefutottunk a parton akik gratuláltak nekünk. (:
Besétáltunk teljesen a mólóig,  ahol bele lehetett menni a vízbe.! Mivel Maya nem szereti a vizet így el kerülte, csak a partoldalig ment el.
Én fotózgattam, közbe kutyám rohangált. Egyszer arra leszek figyelmes hogy a kutyám sehol. Kiabálok neki, hallom hogy trappol felém.. (:  kis idő múlva valami hangosabb zajtól megijedt és azzal a lendülettel belefutott a vízbe.. :'DD szegény először azzal az undorodott pofával megállt a víz közepén, és felfogta hogy ő vizben van, "jajj istenem most mi lesz ' arccal kifutott a vízből :DD
 a pillanat :DD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése