A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2011. december 14., szerda

Balázskerti látogatás

Vasárnap jó idő volt,fogtam Cleot és Mayát, Lénát most azért nem vittem magammal, mert Cleot és Mayát el tudom engedni, Lénát meg nem akartam egyedül kikötni, vagy rásózni a haveromra...  :D
Vittem a Nikon D50 gépecském :$ apával úgymond, cseréltünk gépet, Apáé lett a fujim, enyém meg a Nikon. :)
most tanulgatom csak a dolgokat (:
Nade..  ez a bizonyos Balázskert, ez nem messze van tőlünk, igazából mindössze egy darab útból áll,  de szeretünk itt lenni :D
Próbáltam a gépet kutyákon, igazából nagyon kezdő vagyok még. Hozzá kell szoknom a nikonhoz...
Kutyáim nagyon szépen viselkedtek, teljesen elégedett vagyok velük, mind a ketten jöttek egy szóra.
Sötétedés előtt, jött egy báácsi, akinek van egy nagyonszép törzskönyves hosszúszőrű tacskója, apukája holland, anyukája magyar *.*  nagyon ritka Látrányba az ilyen. (:  de jó érzés,hogy még vannak ilyenek. (:
Maya ahogy meglátta Őket elszaladt és letámadta Ivánkát :D  Sose csinált ilyet az én lánykám, nem szokott ismerkedni, magának való kis visszahúzódó ebecske volt. Mostmeg :D
alig tudtam visszahívni .:D
Ivánék lementek az erdőbe, és amikor  Maya meglátta őket az erdő szélén, megiramodott a lány, lefutott a dombon. Elkezdtek szaladni Ivánnal mint akik meg vannak zakkanva. :DD
hagytam őket, úgyis visszajön Maya, egy pár perc múlva hívtam, és csak úgy száguldott a dombon. :D 

Ivánka :D  ( enyhén mosódott a kép, de már merült a gépem, és már a fények sem voltak jók )



futnak a lányok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése