A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2013. augusztus 8., csütörtök

Edzések

Ugye sajnos nekem nem adatott meg a lehetőség, hogy eljárjak edzésekre különböző helyekre, különböző emberekhez tanulni.Volt már nekem nagyon sok helyen pályám, ahova eljártam, saját akadályaimon, aminek száma az évek során megnőtt,ennek határozottan örülök :) de ezáltal,ahol tartózkodtam velük helyek, kisebbé, szűkösebbé váltak. Aztán szüleim vettek földeket(ennek már több, mint egy éve ), amiből Én és a Lányok kaptunk egy kisebb nagyobb darabot :) Csináltunk rá kis zárható dobét, elfüvesítettünk, és nagyjából össze állt a kép. Bár még nem tökéletes, de ahogyan tudunk még csinosítjuk, mert még nem igazán mondható egyenesnek. De a célnak megfelelő. Kaptam egy saját pályát. Ahol kedvemre edzhetek, amikor akarok és ahányszor akarok. :)  most már ez a biztos helyem, és ennél már csak jobb lesz ez a kis telek :)  főleg ha még az ezt követő családi terveink is bejönnek:)
Szóval..Hát ennek köszönhetően, szorgosan eljártam edzeni. :) először egyedül, amit beláttam később, hogy nehéz. Egyedül kipakolni a nehéz akadályokat, pályát csinálni belőlük, majd a végén hulla fáradtan újra visszapakolni őket. Nem ment. És egy darabig így nem is jártam ki.
Mivel eme kis faluban kevés a kutyás, aki úgymond "komolyabban " kutyázik, nehéz volt az esélye annak,hogy találok magam mellé olyat akit érdekel a dolog..
Móni,akit már régóta ismerek, kapott egy új kutyát, ezelőtt egy évvel , és ő járt ki velem edzésekre. :)
Ahogyan Ők is jártak ki Velünk, belekóstoltak a komolyabb akadályokba, és Pogi rettentő ügyes. Így állandó edző társaink lettek. Szorgosan jártak ki velünk mindig .:)
Móni által került hozzánk még Eszti és Szusi, akik Lelléről jöttek hozzánk és Ők is elkezdtek edzeni :)
Szusi Nekem nagy szerelmem :) imádom azt a kiskutyát, öröm Vele futni :D Idény nyáron, Esztiék elmentek nyaralni, és Móni vigyázott Szusira, megkaptam edzeni a drágát :D wáááá :D
A két gazdinak  pedig a mutogatásokat és a váltásokat is segítek tanulgatni :)
hát idáig jutottunk eddig :) szorgosan edz a kis 'mini csapatunk' :D 
ÉS persze vannak videóink is :)
2012.októbere
 
2012. év pár videója egyben :)




2013.március
 


április 
 


és a legfrissebb, a június :)
 

És a másik két kuty:
Pogi
Szeptemberi edzés
 és egy április
 

Szusi első edzése :)



A csajaim a videókat végig követve rengeteget fejlődtek :)

Ezzel behoztam a lemaradásom ezen részét. :) ha lesznek még edzés vidik hozom Őket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése