A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. január 9., szombat

Megnyitottunk


Végre egy blog,amit ha tudok frissítek.Olyan dolgokról írok majd,ami nagyon érdekel és IMÁDOM....ilyen például: kutyák,agility,túrák.

Nos...12 éves vagyok,Látrányban telnek a napjaim 1 Goldy és 1 Border Collie csajjal, kihasználom az élet minden cseppjét! Szeretek táncolni,kutyázni,fotózni és rajzolni.Egy igazi társasági lény vagyok,mindig valakivel lógok,ritkán van az,hogy egyedül vagyok.Imádom az állatokat,legyen az bármi:macska,kutya,ló BÁRMI.



A kutyák iránti szerelmem 4 évesen kezdődött.Mivel akkor még NAGYON fiatal voltam,nem voltam valami felelősségteljes,de mivel nem volt kutyánk,ezért 2000-ben vettek nekem egy shi-tzu kutyust,Aramiszt aki még ma is él és játszik 10 éves fejjel is.Ő csak olyan "hobbi"kutyus volt.De ahogyan nőttem rájöttem,hogy a kutyák akik boldoggá teszik az életem, és nagyon megtetszettek a nagytestű kutyák,életem vágya egy Goldy és egy Border Collie.1 év küszködés és könyörgés után kaptam meg életem legelső nagytestű kutyusát LÉNÁT.Nagyon egy hullámhosszon vagyunk,amit kérek megcsinál és mindig a kedvemben van.Nagyon szeretnék vele Agilityzni illetve Agility suliba járni.Rátaláltam a KASE csapatra Székesfehérváron,még nem voltunk edzésen de tervezzük hogy Január 16-án elmegyünk az első edzésünkre,csak a távolság befolyásol bennünket.Lénával Hobby szinten Dog-dancingelek,felszoktak kérni minket,hogy egy-egy túrán/találkozón mutassuk be tudásunkat,eddig még Ő nem hagyott cserben és reméljük ez utám se, fog!


Mivel már a Léna előtt felvetettem,hogy szeretnék egy Border Collie-t,és a Lénával "tesztelték",hogy elég felelősség teljes vagyok-e irántuk, és ahogy észrevettem áttmentem a teszten :D és megkaptam Cleot a gyönyörű BORDER COLLI-t.Nagyon okos,könnyen tanul és mindig a kedvemben van illetve mindig megnevettet.Imád frisbeezni,amikor előveszem a korongot már pattog is és várja,hogy elgurítsam neki.Ő az a kutya akitől elszakadni nem lehet,folyton a nyomomban van és nem lehet lerázni,már most gyorsabban fut mint Léna és rettenetesen nagy mozgásigénye van és végül annyit Cleoról hogy vele is hobby szinten dog-dancingelek.Ügyes energikus és amit kérek megtesz,amikor megkérnek,hogy vele is mutassak egy-egy "tánclépést" szívesen vállalom,eddig még nem hagyott cserben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése