A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. március 19., péntek

1 hete nem, de itt vagyunk :D

Hát igen, mint mindig megint 1 hétig eltűntem...Ezen a héten majdnem minden nap kóboroltunk, vagy a Szücsiéknél tanyáztunk vagy sétáltunk, szóval km hiányban nincs hiányunk nekünk se : D Ma voltam túrba, megint egy hangulatos túri napom volt : D  Járdán feküdtem, kóboroltunk.Most vasárnap megyünk edzeni, már kigyógyultam a náthából,remélem már tudok futni...holnap megyünk ki megint már reggel, várjuk a pékest : D  mint általában minden szombaton úgyhogy erre a hétre is megvolt az adag! Meg a suli, igen az ... -.-"  2 hónap alatt olvastam el az Egri Csillagokat ami 380 oldalas  az ötszáz valahány oldalas Eclipsét 1,5 hét alatt :D na és írjuk belőle a dogát, kapom ki és 2-es... ezér olvastam én el 380 oldalt... -.-"  
Mindegy... nálunk az élet azé' zajlik a suliba is : D Minden nap úgy megyünk a suliba,hogy energiaital...Ma pl: energiaitalos kólát ittunk, tisztára pörögtünk tőle : D
Meg természeten a tesi tanárom  bejelentette,hogy kell mennem Tótiba futóversenyre... :S De a Viktorral,Patrikkal szóval nem lesz egy unalmas nap az se =D 

Na lépek...sziasztook!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése