A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. március 31., szerda

Mindenn!

Annyira de annyira idegrohamom van!  Ma 3 órára bementem a suliba és töriről fogtam magam és hazajöttem, se o.f.-re nem mentem be.Nincs kedvem uccsó nap bemenni. Ezért eldöntöttem,hogy holnap se megyek be.Utálom már az egész iskolát. Kavar a fél osztályom. Szar az egész.Legszívesebben felmennék Gönyűre Kiflimhez és ott maradnák életem végéig!!

Hétvégém:

Edzés. Uff...Jó volt de rohattul fulyt a szél...ezért csak a palló a hinta és a szlalom volt kint. / mondjuk ez a javunkra vált,mert pont zóna kell Tordasra / Léna rájött a szlalom lényegére. Végre. A hinta közepén megáll szépen "Táccsol" . A pallón meg végre fut "Táccsol " és megyünk tovább...Happyk voltunk hétvégén!

Napok:
Most kaptunk üzit, hogy május 8-án megyünk bemutatózni Fehérvárra.Annyira jó lesz.Holnap megyek feladom a nevezért Tordasra. Következő héten már verseny utánna rá 3 hétre bemutató és az között edzések...annyira jó ,hogy legalább hétvégén elfelejtem a gondjaim.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 


Szeretem : Léna,Cleo, Eszti,Kifli,Borsi,Kriszti,KASE (L) ---->Köszönöm,hogy velem vagytok!! (L)

2 megjegyzés:

  1. Drágám ♥ Énköszönöm hogy vagy nekem ♥

    VálaszTörlés
  2. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés