A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2011. január 8., szombat

II.TordasZoo Télikupa III.Forduló

Szuper volt a mai verseny,kedvenc bírónőnk bíráskodott mind 2 futamunkban,Gaby Steppan, imádom, elképesztően jó pályái vannak,és ez a mai napon is megmutatkozott.Tekergős,sok váltással, de mégis taktikás pályák.

A1-el kezdtünk, nekem a nap fénypontja volt.Hintán szépen ottmaradt,nem katapultált le,mint a II.fordulón.
Szlalomnál rossz oldalra mutattam ( igen megint miattam hibázik :( ) így itt egy megtagadás született,de  úúgy ugrááált *_*
Viszont!!!! a zónás akadályokon csodálkozom! Itthon mint a szél ( van is róla videóm[ 3 hetes] csak nem volt kedvem összevágni) hogy milyen gyors.De most, mind  a kettőnél ( palló,palánk) lassú volt... Itthoni légkör :S :D
Itt egy megtagadással, 15.-ek lettünk. *-*



OJ-ben olyan pálya volt,hogy...Hű.
Első 3 akadályig jutottunk el,mert Léna úgy döntött,hogy ő nem megy tovább,így kiment anyuékhoz.
De!rájöttem, hogy annyira izgultam, szabályosan remegtem( ez abból is adódott,hogy mikor a pályára léptem,teljes sötétség volt,és elfelejtettem a pályát,így számok alapján tájékozódtam, és nem figyeltem szegényemre),és nem voltam képben.

Büszke vagyok Lénára,agility futamban tényleg odatette magát :D

Mai nap vettem teljesítmény könyvet,így már TÉNYLEG hivatalos agilitysnek érzem magam :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése