A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. december 10., péntek

II.TordasZoo Télikupa II.Forduló

Nagyon hideg napra ébredtünk.-10° volt kint.Elpakolásztunk,elrendeztük magunkat, be a kocsiba és irány Gyúró.Fél 9-re értünk be a lovardához.Ott összeszedtük egymást Laurával elvittük a kutyákat sétálni.Amire visszaértünk már elkészült az Agility pálya.
Lau kezdte a pálya bejárást.Lejöttek az A1 mini-midisek, jöttek az A1 maxi (1). Még azt is kivártam és jöttünk mi, a 2-es csoport.( szétbonotották a maxikat mert 30-an voltunk.)
Nagyon jó kis pályát rakott ki nekünk bíróbácsi :). Sok egyenes szakasszal.
Lénának az agility futamok nagyon mennek.Minden versenyen eddig az agility futam mindig jobban sikerült mint a Jumping.Itt is.Nagyon ügyes volt. Szlalomnál  lassult kicsit,de a gyorsaság  legyen a leg kevesebb hiba.Beszedtünk egy 5 pontos hibát. Drágám lekatapultált a hintáról elég szépen. Eddig egyik edzésen sem ugrált le a hintáról,most kedvesem kipróbálta, nem gonodlom,hogy jó buli lehetett.
Itt 14.-ek lettünk a 30-ból.

Jött az  Open Jumping.Szilvi jó technikás pályával szolgált meg minket.Mikor építették a pályát és megláttuk Lauval,hogy a kúszók,hogy vannak lerakva,enyhe sokkot kaptunk.Kettő kúszó egymás mellé volt fordítva:
Így.Sokkot kaptunk mikor megláttuk,de szerencsére nem volt nehéz a taktikája.

OJ-ban,hát amire odaértünk,hogy mi következünk, halálra fagytunk.Kint melegebb volt mint bent.Igazából nekem csak a kezeim fagytak le,de azok nagyon.Nem tudtam tapsolni szegény Csajnak.Nagyon lelassultunk mind ketten.Én a fejemben fél pályát el is felejtettem,így én sem futottam rendesen,ezáltal Léna sem.Túlléptük az időt így DIS.

Nagyon büszke vagyok Lénára,hogy az első A1-es versenyét ilyen szépen és kitartóan tudta megcsinálni.Gondolom azért Maxi fárasztó lehet,így el is fáradt rendesen. :)
Büszke vagyok Rád :)

Videók:

A1:



OJ:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése