A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. december 29., szerda

egyszerűen mesés

Hihetetlen,hogy mindig keresztbe teszi valami a tervem!
Ugye úgy volt,hogy a Tordas III.fordulóra eljön Maya is,hogy szokja a verseny helyzetet.1 hete tüzel így Ő nemjön.
Cleo gyógyulóban van már,így  vittem volna,végre egyszer eljöhetett volna,erre  Ő is tüzel.....hihetetlen. :((
Így megint csak 1 kutyával megyek :(.


Ma voltunk réten.3 kutya meg Mi 2-en Mónival.
Nem féltettem Cleot a tüzelése miatt,mert arra egy lélek nem jár,Buksi ivartalanított,Léna meg tuti nem mászik rá :D
Elengedtem Cleot,Ő elment Buksival a befagyott tóhoz.Lénát még pórázon tartottam.Visszaértek a kutyák,Léna rámnézett és leolvastam a szeméből, "könyörgöm engedj el,nem megyek el".Nem tudtam neki ellen álni.Elengedtem és még a tóig sem ment le.Olyan érzésem van,hogy be akarja nekem bizonyítani,hogy nem megy el.Onnan már egész végig póráz nélkül volt,voltak persze pillanatok mikor el-el ment messze,szóltam neki és nagy csóvával futott oda. :P  Kezdek egyre jobban bízni Lénibe is.Cleo kiskora óta póráz nélkül van,így Ő nem is nagyon viseli el a pórázt magán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése