A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2010. december 26., vasárnap

Régi!

Igen!Én is vissza váltottam a régi blogstilusra!
Szerintem az a stílus ami volt, az nem kutyás blogba való,hanem személyes,vagy más témájú blogokhoz,meg ezt sokkal könnyebb kezelni.
Karácsonyunk:
Cleo kapott egy frizbit,gumit,harapásállót,imádja az ilyen stílusú frizbiket (:
Maya kapott egy huzigálós játékot,bár ő már karácsony előtt megkapta : )
Léni az mivel nem játszik, így kutyaszalámit kapott :P
Léna és Cleo Ők ketten kapnak hámot, 1 hónapja meg van nekik rendelve,és Anita nemsokára küldni *-*
és a 3 Csajszi közösen kaptak pallót és palánkot ( amiről én sem tudtam így nagy meglepetés ért).
Persze egyből kipróbáltuk.Az az egy gond velük,hogy niincsenek még lefestve így nem maradhatnak kinn mert az eső kárt tehet bennük.így minden egyes gyakorlás után be van víve a helyére.Sokat köszönhetek ezeknek az akadályoknak.Bár a palánkot Léni tudja,így az majd tavasszal,festés után veszem használatba, de már 2 napja folyamatosan pallózunk.Rávezettem,hogy a közepén is lehet futni,és nem fog leesni : D.Ma már futott,és a végén ha lehagy ha nem akkor is megáll,szó nélkül megáll. <3

2 megjegyzés: