A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2012. február 6., hétfő

Facebook

Már jó pár hónapja tervezgettem, hogy én is csatlakozom a többiekhez és csinálok Mayának egy facebook oldalt. Aztán ez a terv, mindig félbemaradt vagy jól el is felejtettem. Hétvégén aztán szembejutott és gyors neki is álltam megcsinálni. ITT lehet 'lájkot' nyomni az én lánykámra :) Most már ott oldalt is látható lesz minden, amit nagy szenvedéssel sikerült megcsinálni, de persze segítségekkel :D


Hétvégére hozzánk is megérkezett a havazás.Vasárnap délután 1 óra környékén, mikor kicsit kisütött a nap,

és voltak fények, fogtam a három jómadarat és elmentünk erdőbe és rétre kicsit körülnézni. :)
Kellemes idő is volt egy kis sétához. Cleo és Maya bejárták az egész rétet, minden szegletet végigszagoltak, volt hogy kergetőztek is :D
Lánát is amikor olyan helyre értünk hogy ráláttam az egész terepre akkor elengedtem, sokkal jobban behívható volt mint ez előtt. Néha természetesen ahogy szokott süketet játszott,és ment amerre látott, de mikor látta hogy elindultam felé, vagy erélyesebben rászóltam megtorpant, és már szaladt is vissza hozzám. :)
A hónak természetesen mind hárman nagyon örültek, volt is nagy hempergés, főleg Lénánál.Mayának a szőrére golyószerűen ráragadt a hó és olyan viccesen nézett ki benne :D
hazafelé mikor megálltam az egyik fánál lekapni egy szép kis madarat, akkor arra lettem figyelmes hogy
egyik kutyám sincs mellettem. Léna nem messze tőlem az erdő előtt leült és szépen fülelt. Kaptam az alkalomra és olyan szép képeket lőttem a pofijáról. :D örültem hogy végre pózerkodott nekem egy kicsit :D

Délután 2-3 környékén, család úgy határozott hogy egy kis sétára indulunk. :)) Mivel egy elég hosszú sétát terveztünk és arra amerre terveztük az utat, nem nagyon jár senki, így ki taposott út nincs, így vérző szívvel de Mayát itthon kellett hagynunk.. nem szerettünk volna, hogy megfázzon vagy egyéb más komolyabb bajok adódjanak. Így csak a két 'nagylány' jött el velünk. Több mint 2 órát sétáltunk , dombos helyekre mentünk ahol apa is és én is tudtunk fényképezni, bár már fények nem igazán voltak,egy két kép igazán jól sikerült. Lett egy pár közös képem is a kutyáimmal. :)
Köszönöm apa :))
Hazafele úton,akár milyen hideg volt a lányaimnak lógott a nyelve annyira elfáradtak. :)
Jó nagy szunyát bedobtak estére. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése