A kutyatartáshoz hozzá tartozik, hogy lehullik a vakolat, kinyílnak a párnák és cafatokra tépődnek a szőnyegek. Mint minden kapcsolatnak, ennek is megvolt az ára. Olyan ár volt, melyet elfogadtunk, s mely egyensúlyban volt az örömmel, a szórakozással, a védelemmel és a barátsággal, melyet adott nekünk. Abból a pénzből, amit a kutyánkra és az összes általa tönkre tett dologra költöttünk, egy kis jachtot vehettünk volna. Viszont hány jacht várja egész álló nap az ajtóban, hogy az ember hazamenjen? Hány jacht él azért a pillanatért, hogy az ember ölébe mászhasson, vagy hogy leszánkázhasson a domboldalon gazdája képét nyalogatva?

2012. február 29., szerda

TordasZoo Winter Cup IV.

2 hete voltunk a TordasZoo által megrendezett  Téli kupa utolsó fordulóján.
A hangulat fantasztikus volt,a csapatból ismételten sokan eljöttek.
A pályákat, Tóth Árpádnak köszönhettük, aminek én személy szerint nagyon örültem, mivel Ő is benne van a 'kedvenc bíróim" listában :D
Most sem csalódtam, a pályák valami eszméletlen jók voltak, nagyon imádtam mind a kettőt. :)
Jumpingal kezdtünk.
Az eleje simán ment a dolognak, futottunk élveztük, a kúszónál beszedtünk egy megtagadást, mivel a kúszó nagyon a pálya szélén volt, és kint pedig ettek, és Maya miért is ne,odament :D
Aztán jött a bökkenő. A távolugró.Annó Gemenc kupán találkoztunk vele, akkor nem is volt gond, de most valamiért megtorpant és nem akarta átugrani. Második próbálkozás után se ment, így felvettem és megpuszilgattam. :) ugye mivel hozzáértem, kizártak.  Ezek után sem akart menni, így bevittem a kettő ugró közé, hogy a legközelebbi találkozáskor, ne féljen. :) Itt már simán átugrotta, és úgy gondolom megérte. (...)
Jött az agility.
Ez a pálya jobban futós volt mint a Jumping. Volt benne egy szép hosszú egyenes szakasz. :)
Itt már gyorsabbak voltunk és pontosabbak. Volt palánk, amit  nagyon szép zónákkal teljesítettünk. Aztán jött a távolugró, már nem félt, az elején megtorpant, de sikerült átugrani, sikítottam is egyet ( ami szerencsére a videón nem hallatszik :D )  és utána felszabadultan futottam vele végig :))
6.helyezéssel zártunk ez a futamot. :)
Nagyon nagyon meg vagyok elégedve, a távolugrós félelmet úgy érzem leküzdöttünk, de nem is csodálkoztam hogy megijedt, mivel nem járunk edzésre, itthon pedig nem nagyon tudok miből készíteni. De remélem ezek után már simán fog menni. :)


Most szombaton ismét meglátogatjuk a Tordasi versenypályát. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése